Bok fra New Mags med inspirerende innhold med bilder og illustrasjoner perfekt for fashionistaen. Den har et stilrent design med et vakkert omslag. Perfekt for å plassere i et dypere vindu, på sidebordet eller på nattbordet.
De mer enn åtti samarbeidspartnerne som presenteres i denne boken, utgjør en A til Å-oversikt over Vuittons kreative samarbeid, spesielt fra det siste tiåret, med viktige kapitler viet arbeidet til Nicolas Ghesquiere, Marc Jacobs, Takashi Murakami og andre viktige samarbeidspartnere. Uten å glemme husets lange tradisjon, beskriver boken perioden fra slutten av 1990-tallet og frem til i dag den rollen Louis Vuitton spiller i et avgjørende øyeblikk i den globale moteverdenen. Denne utgaven, som nå er på 536 sider, inneholder mer enn 130 sider med fantastiske nye bilder som viser det stadig mer symbiotiske forholdet mellom mote, kunst og design.
Om boken fra New Mags
- Hardcover omslag.
- Størrelse: 24 x 5,2 x 31 cm.
- Pages: 536
- ISBN: 9780847849673