Skip to content

Retur & Reklamasjon

Retur

Hvis du ikke er fornøyd med kjøpet ditt, har du 14 dagers angrerett i henhold til fjernsalgsloven. For å gi deg ekstra trygghet tilbyr vi en utvidet returrett på totalt 30 dager fra den dagen du mottok varen.

Les mer om Angrerett og returer her.

 

Returkostnad

Mindre pakker (fraktklasse S-M): 199 NOK

Større pakker (fraktklasse L-XXL): 999 NOK

Returkostnaden vil bli trukket fra beløpet du får kreditert når vi har behandlet returen på lageret vårt.

 

Slik returnerer du til oss:

1.Registrer deg

Start returen din ved å logge inn her!  

 

2. Pakke

Plasser varen du ønsker å returnere i originalemballasjen. Varen må være ubrukt, i uendret stand og med eventuelle etiketter fortsatt festet. Forsegl deretter pakken forsiktig.

 

3. Send

Følg instruksjonene nedenfor for hver leveringsmetode:

Mindre pakker

PostNord

Klist returetiketten på ytteremballasjen slik at du kan levere pakken hos din lokale agent.

 

Større pakker

Bring henting

Klist returetiketten på ytteremballasjen. Bring vil kontakte deg for å avtale et tidspunkt for henting. Ta vare på leveringskvitteringen slik at vi kan spore forsendelsen om nødvendig.

 

4. Refusjon

Så snart vi har mottatt og behandlet returen, refunderer vi deg eller justerer fakturaen. Det tar vanligvis 10 virkedager fra vi mottar returen til refusjonen er behandlet.

 

Har du spørsmål? Ikke nøl med å kontakte oss.

 

Reklamasjon

Har du oppdaget en feil ved produktet ditt, eller har det blitt skadet under transport? Ikke bekymre deg, vi hjelper deg med å finne en løsning.

Les mer om vilkårene for reklamasjon her.

Slik klager du på en vare:

1. Dokumenter

Så snart du oppdager en skade, er det viktig at du dokumenterer den umiddelbart. Fotografer eller film skaden, og om mulig også hvordan emballasjen så ut ved levering. Sørg for at bildene er skarpe og tydelige, eller bruk video hvis det viser problemet bedre.

 

2. Registrer deg

Start klagen din ved å logge inn her!

 

3. Vent på tilbakemelding fra klageavdelingen

Så snart vi har mottatt klagen din, vil vi kontakte deg med et svar på saken din. Vær oppmerksom på at det kan ta opptil 30 dager.

 

Har du spørsmål? Ikke nøl med å kontakte oss.