Søk
Service
Kundeservice
Brands
Varemerker
Campaign
Kampanje
News
Nyheter
Møbler
Belysning
Innredning
Kjøkkenet
Servering & Borddekking
Tekstil & Tepper
Smykker & Assesoarer
Utemiljø
Mer fra RoyalDesign.no
Kampanje
Nyheter
Varemerker
Gavekort
Rom
Outlet
Følg oss

Kundeservice

Velkommen til vår kundeservice! Her kan du selv finne svar på spørsmål om alt som har med RoyalDesign å gjøre. Du navigerer i kundeservice med hjelp av menyen til høyre. Uansett hva du lurer på så anbefaler vi deg å se igjennom de vanlige spørsmålene, der man som regel finner svaret man er ute efter.

Star
Vanlige spørsmål
Invoice
Betaling og faktura
Order
Leveranser
Returns
Retur & Kreditering
Star
Produkter og priser
Complaint
Reklamasjon
Order
Rabattkoder & Gavekort
Company Order
Bedriftbestilling
Envelope
Kontakt oss

Vil du heller ringe oss?

Åpningstider:

Hverdager 9-17 (Kristi himmelfartsdag, 21/5 - Stengt)

tlf: 21 96 61 05

Vanlige spørsmål

Jeg har nettopp bestilt - hva skjer nå?
Vise spørsmålet

Etter å ha fullført bestillingen vil du innen kort tid få en ordrebekreftelse med informasjon om bestillingen din, samt gjeldende lagerstatus for alle ordrelinjer. Når bestillingen sendes fra vårt lager vil du motta en sendingsbekreftelse via e-post. I sendingsbekreftelsen er det en sporingslink slik at du kan følge sendingen hele veien til hentestedet eller hjem til deg. Til slutt vil du bli varslet via SMS når pakken din er tilgjengelig for henting, eller når du kan forvente levering på døren.

Jeg har ikke mottatt alle varene jeg bestilte?
Vise spørsmålet

For å tilby den beste pakkeløsningen og raske leveringer kan bestillingen din bli sendt i to eller flere kolli. I så fall blir dette informert om i sporingslinken du mottar i sendingbekreftelsen din. Pakkene dine kan komme frem til hentestedet til ulike tidspunkt, men du kan alltid spore forsendelsene dine via bring.no. Vær oppmerksom på at bring henter varene på vårt lager i Sverige, sendingen kan spores så snart den er sortert og registrert på deres terminal i Oslo.

Kan jeg avbestille min ordre?
Vise spørsmålet

Hvis du angrer din bestilling, og vi ikke allerede har begynt å klargjøre ordren på vårt lager, kan du slette bestillingen. Hvis vi har begynt å klargjøre ordren din for sending kan du returnere den til oss når den kommer frem til hentestedet eller hjem til deg. Vær oppmerksom på at du som kunde da vil være ansvarlig for returfrakten tilbake til oss.

Hvor mye koster frakten?
Vise spørsmålet

Vi tilbyr vanligvis fri frakt på bestillinger over et visst beløp. Grensen for gratis frakt kan endres, du finner oppdatert informasjon om dette øverst på vår hjemmeside, samt i kassen før du fullfører din bestilling. Her finner du også våre vanlige priser per leveringsmetode spesifisert. Prisene varierer avhengig av om det gjelder levering hjem eller til postkontor/post i butikk.

Hvor er bestillingen min? Kan jeg spore den?
Vise spørsmålet

I sendingsbekreftelsen din finner du en sporingslink du kan bruke for å se gjeldende status. Merk at Bring henter varene på vårt lager i Sverige, og det vil ikke komme opp informasjon på sporingen før Bring har sortert og scannet inn sendingen på sin hovedterminal i Oslo. Hvis du ikke har mottatt en sendingsbekreftelse eller har andre spørsmål er du velkommen til å ringe oss eller kontakte oss her.

Hva om jeg ikke henter pakken min?
Vise spørsmålet

Pakken din blir normalt liggende på ditt postkontor/post i butikk i 14 dager etter at den kommer frem. Skulle du ikke hente ut pakken din i løpet av disse dagene vil pakken returneres til oss, og vi belaster deg et gebyr for uavhentet pakke. Hvis du angrer på din bestilling etter at ordren er pakket og sendt fra oss må du motta pakken og deretter sende den tilbake til oss, ellers blir den registrert som en "uavhentet pakke" og du som kunde blir belastet det tilsvarende beløpet. Vennligst se avsnitt 2.9 i våre kjøpsbetingelser for detaljer og avgifter.

Hvordan kjøper jeg et gavekort?
Vise spørsmålet

Du kjøper gavekort her på vår nettside. Gavekortet leveres digitalt via e-post eller sms. Gavekort kan kjøpes med et valgfritt beløp mellom 200-5000 kr.

Fikk du svar på spørsmålet ditt?

Nyhetsbrev
Følg oss for inspirasjon, nyheter om produkter og mer.
Sjekkboks

Om RoyalDesign

Norges største utvalg av design for ditt hjem. Online innredning på sitt beste. Trendy innredning for hele hjemmet fra Skandinavias fremste varemerker.

* Fri frakt over 799 kr (gjelder ikke møbler)

Vi er lokalisert i flere land

  • Hverdager 09-17
  • Fredag 1. mai, stengt

Varemerker

Vise alle (406)

Følg oss

© 2020 RoyalDesign.no
Handle og betal sikkert og trygt