Åpningstider:
Hverdager 9-16
Etter å ha fullført bestillingen vil du innen kort tid få en ordrebekreftelse med informasjon om bestillingen din, samt gjeldende lagerstatus for alle ordrelinjer. Når bestillingen sendes fra vårt lager vil du motta en sendingsbekreftelse via e-post. I sendingsbekreftelsen er det en sporingslink slik at du kan følge sendingen hele veien til hentestedet eller hjem til deg. Til slutt vil du bli varslet via SMS når pakken din er tilgjengelig for henting, eller når du kan forvente levering på døren.
For å tilby den beste pakkeløsningen og raske leveringer kan bestillingen din bli sendt i to eller flere kolli. I så fall blir dette informert om i sporingslinken du mottar i sendingbekreftelsen din. Pakkene dine kan komme frem til hentestedet til ulike tidspunkt, men du kan alltid spore forsendelsene dine via bring.no. Vær oppmerksom på at bring henter varene på vårt lager i Sverige, sendingen kan spores så snart den er sortert og registrert på deres terminal i Oslo.
Hvis du angrer din bestilling, og vi ikke allerede har begynt å klargjøre ordren på vårt lager, kan du slette bestillingen. Hvis vi har begynt å klargjøre ordren din for sending kan du returnere den til oss når den kommer frem til hentestedet eller hjem til deg. Vær oppmerksom på at du som kunde da vil være ansvarlig for returfrakten tilbake til oss.
Vi tilbyr vanligvis fri frakt på bestillinger over et visst beløp. Grensen for gratis frakt kan endres, du finner oppdatert informasjon om dette øverst på vår hjemmeside, samt i kassen før du fullfører din bestilling. Her finner du også våre vanlige priser per leveringsmetode spesifisert. Prisene varierer avhengig av om det gjelder levering hjem eller til postkontor/post i butikk.
I sendingsbekreftelsen din finner du en sporingslink du kan bruke for å se gjeldende status. Merk at Bring henter varene på vårt lager i Sverige, og det vil ikke komme opp informasjon på sporingen før Bring har sortert og scannet inn sendingen på sin hovedterminal i Oslo. Hvis du ikke har mottatt en sendingsbekreftelse eller har andre spørsmål er du velkommen til å ringe oss eller kontakte oss her.
Pakken din blir normalt liggende på ditt postkontor/post i butikk i 14 dager etter at den kommer frem. Skulle du ikke hente ut pakken din i løpet av disse dagene vil pakken returneres til oss, og vi belaster deg et gebyr for uavhentet pakke. Hvis du angrer på din bestilling etter at ordren er pakket og sendt fra oss må du motta pakken og deretter sende den tilbake til oss, ellers blir den registrert som en "uavhentet pakke" og du som kunde blir belastet det tilsvarende beløpet. Vennligst se avsnitt 2.9 i våre kjøpsbetingelser for detaljer og avgifter.
Du kjøper gavekort her på vår nettside. Gavekortet leveres digitalt via e-post eller sms. Gavekort kan kjøpes med et valgfritt beløp mellom 200-5000 kr.