Kundeservice

Velkommen til vår kundeservice! Her kan du selv finne svar på spørsmål om alt som har med RoyalDesign å gjøre. Du navigerer i kundeservice med hjelp av menyen til høyre. Uansett hva du lurer på så anbefaler vi deg å se igjennom de vanlige spørsmålene, der man som regel finner svaret man er ute efter.

Vanlige spørsmål

Jeg har nettopp bestilt - hva skjer nå?
Vise spørsmålet

Etter å ha fullført bestillingen vil du innen kort tid få en ordrebekreftelse med informasjon om bestillingen din, samt gjeldende lagerstatus for alle ordrelinjer. Når bestillingen sendes fra vårt lager vil du motta en sendingsbekreftelse via e-post. I sendingsbekreftelsen er det en sporingslink slik at du kan følge sendingen hele veien til hentestedet eller hjem til deg. Til slutt vil du bli varslet via SMS når pakken din er tilgjengelig for henting, eller når du kan forvente levering på døren.

Jeg har ikke mottatt alle varene jeg bestilte?
Vise spørsmålet

For å tilby den beste pakkeløsningen og raske leveringer kan bestillingen din bli sendt i to eller flere kolli. I så fall blir dette informert om i sporingslinken du mottar i sendingbekreftelsen din. Pakkene dine kan komme frem til hentestedet til ulike tidspunkt, men du kan alltid spore forsendelsene dine via bring.no. Vær oppmerksom på at bring henter varene på vårt lager i Sverige, sendingen kan spores så snart den er sortert og registrert på deres terminal i Oslo.

Hvorfor deles bestillingen min opp i flere leveringer?
Vise spørsmålet

I løpet av oktober har vi lager på to forskjellige steder for å automatisere vårt nye lager. Dette påvirker ikke leveringstiden for varene dine, men bestillingen din kan deles opp i to eller flere leveranser. Pakkene dine kan komme frem til hentestedet til ulike tidspunkt, du kan spore forsendelsene dine via bring.no. Den estimerte leveringstiden for dine(e) bestilte produkt(er) finner du på produktsiden, så vel som i ordrebekreftelsen du mottok på mail.

Kan jeg avbestille min ordre?
Vise spørsmålet

Hvis du angrer din bestilling, og vi ikke allerede har begynt å klargjøre ordren på vårt lager, kan du slette bestillingen. Hvis vi har begynt å klargjøre ordren din for sending kan du returnere den til oss når den kommer frem til hentestedet eller hjem til deg. Vær oppmerksom på at du som kunde da vil være ansvarlig for returfrakten tilbake til oss.

Hvor mye koster frakten?
Vise spørsmålet

Vi tilbyr vanligvis fri frakt på bestillinger over et visst beløp. Grensen for gratis frakt kan endres, du finner oppdatert informasjon om dette øverst på vår hjemmeside, samt i kassen før du fullfører din bestilling. Her finner du også våre vanlige priser per leveringsmetode spesifisert. Prisene varierer avhengig av om det gjelder levering hjem eller til postkontor/post i butikk.

Hvor er bestillingen min? Kan jeg spore den?
Vise spørsmålet

I sendingsbekreftelsen din finner du en sporingslink du kan bruke for å se gjeldende status. Merk at Bring henter varene på vårt lager i Sverige, og det vil ikke komme opp informasjon på sporingen før Bring har sortert og scannet inn sendingen på sin hovedterminal i Oslo. Hvis du ikke har mottatt en sendingsbekreftelse eller har andre spørsmål er du velkommen til å ringe oss eller kontakte oss her.

Kan jeg kjøpe et gavekort hos dere?
Vise spørsmålet

Dessverre har vi for øyeblikket ikke en løsning for salg av gavekort, vi jobber med å skape en løsning for dette.

Hva om jeg ikke henter pakken min?
Vise spørsmålet

Pakken din blir normalt liggende på ditt postkontor/post i butikk i 14 dager etter at den kommer frem. Skulle du ikke hente ut pakken din i løpet av disse dagene vil pakken returneres til oss, og vi belaster deg et gebyr for uavhentet pakke. Hvis du angrer på din bestilling etter at ordren er pakket og sendt fra oss må du motta pakken og deretter sende den tilbake til oss, ellers blir den registrert som en "uavhentet pakke" og du som kunde blir belastet det tilsvarende beløpet. Vennligst se avsnitt 2.9 i våre kjøpsbetingelser for detaljer og avgifter.

Fikk du svar på spørsmålet ditt?

Trustpilot

Vi har score null av 10 basert på 0 tilbakemeldinger. Powered by:Trustpilot