Boken fra New Mags har inspirerende innhold med interessante tekster og store bilder. Perfekt for en fashionista. Den har et stilrent design med et typografisk omslag med Prada-merkelogo og en lyseblå bakgrunn. Perfekt å plassere i et dypere vindu, på sidebordet eller på nattbordet. Om boken fra New Mags: Hardcover omslag. Størrelse: 28 x 19 cm. ISBN: 9780500022047. En blendende og autoritær titt på tre tiår med banebrytende motedesign fra Prada gjennom fantastisk løpebane-fotografi. Grunnlagt i 1913 som et lærvarerhus i Milano, trådte Prada inn i motefeltet da Miuccia Prada overtok styringen av selskapet i 1979. Etter først å ha fokusert på tilbehør, presenterte hun selskapets første motekolleksjon i 1988, og transformerte raskt Prada til et av verdens mest innflytelsesrike luksusmerker. Hennes dypt personlige, sofistikerte og subtilt subversive tilnærming arbeider ofte mot klisjeene om skjønnhet og sexy mens hun streber etter, i sine egne ord, å være mer intelligent, eller mer vanskelig, eller mer komplisert...eller mer ny. Utgitt i samarbeid med Prada for å feire 30 år med trendsettende kreasjoner, tilbyr denne boken en omfattende og definitiv historie om selskapet. Organisert kronologisk, blir hver av Pradas kolleksjoner introdusert med en beskrivelse av dens påvirkninger og høydepunkter, og er illustrert med fantastiske løpebanebilder av modeller som Naomi Campbell, Kate Moss og Gisele Bündchen som viser klær, tilbehør og skjønnhetsutseender. Med en biografisk profil av Miuccia Prada og et omfattende referanseavsnitt, reflekterer denne vakre og grundig undersøkte tilbakeskuende undersøkelsen lidenskapen, håndverket og den kreative ånden som definerer Prada.