Søk
Service
Kundeservice
Brands
Varemerker
Campaign
Kampanje
News
Nyheter
Møbler
Belysning
Innredning
Kjøkkenet
Servering & Borddekking
Tekstil & Tepper
Assesoarer
Utemiljø
Varemerker
Kampanje
Alle tilbud
Varemerker
Nyheter
Outlet
Inspirasjon
Følg oss
Søk
Sjekkboks
30 dagers åpent kjøp
Sjekkboks
Trygg hjemlevering
Sjekkboks
Fri frakt over 799 kr*

Kundeservice

Velkommen til vår kundeservice! Her kan du selv finne svar på spørsmål om alt som har med RoyalDesign å gjøre. Du navigerer i kundeservice med hjelp av menyen til høyre. Uansett hva du lurer på så anbefaler vi deg å se igjennom de vanlige spørsmålene, der man som regel finner svaret man er ute efter.
Star
Vanlige spørsmål
Invoice
Betaling og faktura
Order
Leveranser
Returns
Retur & Kreditering
Star
Produkter og priser
Complaint
Reklamasjon
Order
Rabattkoder & Gavekort
Company Order
Bedriftbestilling
Envelope
Kontakt oss

Vil du heller ringe oss?

Åpningstider:

Hverdager 8-17

tlf: 21 96 61 05

Betaling og faktura

Hvilke betalingsløsninger kan jeg velge mellom?
Vise spørsmålet

Gjennom Walley Checkout tilbyr vi følgende betalingsmetoder: Faktura, delbetaling, direkte betaling og bankkort. For detaljert informasjon om hver betalingsmetode, vennligst les punkt 3.1 i våre kjøpsbetingelser.

Hvordan fungerer betaling via Walley Checkout?
Vise spørsmålet

Walley Checkout for privatkunder. Walley presenterer en del informasjon for deg så snart du er identifisert. Hvilken informasjon du må spesifisere for å oppnå identifisering kan variere mellom ulike ordrer og kunder. Kredittopplysninger blir ikke alltid tatt, kun om nødvendig, avhengig av betalingsalternativet du har valgt. Kredittopplysningen som tas av Walley er en såkalt mikroopplysning, hvilket betyr at den ikke vil være synlig for banker eller andre kreditorer, og påvirker ikke din kredittverdighet negativt. Når du er identifisert viser Walley deg hvilke alternativer som er tilgjengelige for deg. Faktura er forhåndsvalgt som betalingsalternativ, men du kan selvfølgelig fritt velge et av de andre alternativene, for eksempel direkte betaling via bank eller betaling med kort.

Hvordan sendes fakturaen min via Walley Checkout?
Vise spørsmålet

Fakturaen din blir aktivert når varene sendes fra oss. Fakturaen sendes til e-postadressen du oppga da du registrerte din bestilling, eventuelt til Walley app. Fakturaen sendes samtidig som bestillingen sendes fra vårt sentrallager. Hvis bestillingen blir sendt som en delleveranse, vil en delfaktura bli sendt til deg via Walley.

Fikk du svar på spørsmålet ditt?

Møbler Belysning Innredning Kjøkkenet Servering & Borddekking Tekstil & Tepper Assesoarer Utemiljø Kundeservice 21 96 61 05 Kampanje Alle tilbud Varemerker Nyheter Outlet Inspirasjon