Kundeservice

Velkommen til vår kundeservice! Her kan du selv finne svar på spørsmål om alt som har med RoyalDesign å gjøre. Du navigerer i kundeservice med hjelp av menyen til høyre. Uansett hva du lurer på så anbefaler vi deg å se igjennom de vanlige spørsmålene, der man som regel finner svaret man er ute efter.

Betaling og faktura

Hvilke betalingsløsninger kan jeg velge mellom?
Vise spørsmålet

Gjennom Klarna Checkout tilbyr vi følgende betalingsmetoder: Faktura, delbetaling, direkte betaling og bankkort. For detaljert informasjon om hver betalingsmetode, vennligst les punkt 3.2 i våre kjøpsbetingelser.

Hvordan fungerer betaling via Klarna Checkout?
Vise spørsmålet

Klarna Checkout for privatkunder. Klarna presenterer en del informasjon for deg så snart du er identifisert. Hvilken informasjon du må spesifisere for å oppnå identifisering kan variere mellom ulike ordrer og kunder. Kredittopplysninger blir ikke alltid tatt, kun om nødvendig, avhengig av betalingsalternativet du har valgt. Kredittopplysningen som tas av Klarna er en såkalt mikroopplysning, hvilket betyr at den ikke vil være synlig for banker eller andre kreditorer, og påvirker ikke din kredittverdighet negativt. Når du er identifisert viser Klarna deg hvilke alternativer som er tilgjengelige for deg. Faktura er forhåndsvalgt som betalingsalternativ, men du kan selvfølgelig fritt velge et av de andre alternativene, for eksempel direkte betaling via bank eller betaling med kort.

Hvordan sendes fakturaen min via Klarna Checkout?
Vise spørsmålet

Fakturaen din blir aktivert når varene sendes fra oss. Fakturaen sendes til e-postadressen du oppga da du registrerte din bestilling, eventuelt til Klarna app. Fakturaen sendes samtidig som bestillingen sendes fra vårt sentrallager. Hvis bestillingen blir sendt som en delleveranse, vil en delfaktura bli sendt til deg via Klarna.

Fikk du svar på spørsmålet ditt?

Trustpilot

Vi har score null av 10 basert på 0 tilbakemeldinger. Powered by:Trustpilot