Kundeservice

Velkommen til vår kundeservice! Her kan du selv finne svar på spørsmål om alt som har med RoyalDesign å gjøre. Du navigerer i kundeservice med hjelp av menyen til høyre. Uansett hva du lurer på så anbefaler vi deg å se igjennom de vanlige spørsmålene, der man som regel finner svaret man er ute efter.

Leveranser

Hvor mye koster frakten?
Vise spørsmålet

Vi tilbyr vanligvis fri frakt på bestillinger over et visst beløp. Grensen for gratis frakt kan endres, du finner oppdatert informasjon om dette øverst på vår hjemmeside, i kassen før du fullfører din bestilling, samt på vår side med leveringsinformasjon. Her finner du også våre vanlige priser per leveringsmetode spesifisert. Prisene varierer avhengig av om det gjelder levering hjem eller til postkontor/post i butikk.

Mottar jeg noe varsel om levering?
Vise spørsmålet

Etter å ha fullført bestillingen vil du innen kort tid få en ordrebekreftelse med informasjon om bestillingen din, samt gjeldende lagerstatus for alle ordrelinjer. Når bestillingen sendes fra vårt lager vil du motta en sendingsbekreftelse via e-post. I sendingsbekreftelsen er det en sporingslink slik at du kan følge sendingen hele veien til hentestedet eller hjem til deg. Til slutt vil du bli varslet via SMS når pakken din er tilgjengelig for henting, eller når du kan forvente levering på døren.

Hvordan blir varene levert?
Vise spørsmålet

Vi tilbyr levering til postkontor/post i butikk, samt levering på døren. Detaljert informasjon om leveringsmetodene våre, samt gjeldende priser, finner du på siden med frakt-informasjon.

Hvor lang tid tar frakten?
Vise spørsmålet

Frakten fra vårt lager har normalt en leveringstid på 2-5 virkedager.

Hvor er bestillingen min?
Vise spørsmålet

I sendingsbekreftelsen din er det en sporingslink du kan bruke for å se gjeldende status. Du kan også bruke ditt sporingsnummer til å følge sendingen på www.bring.no. Hvis du ikke har mottatt en leveringsordre eller har andre spørsmål er du velkommen til å ringe oss eller kontakte oss her.

Kan dere dellevere bestillingen min?
Vise spørsmålet

På sendinger til Norge bruker vi ikke delleveringer som standard. Om du ønsker å dele opp din bestilling kan du kontakte kundeservice, så hjelper vi deg med dette. Unntak kan skje etter Black Friday og i løpet av desember, da vi deler opp visse bestillinger automatisk om deler av ordren har lang leveringstid. Vi jobber med å få på plass en løsning der vi lar deg som kunde selv bestemme om du vil ha ordren levert samlet eller med dellevering.

Hva skjer om jeg ikke henter ut pakken?
Vise spørsmålet

Pakken din blir normalt liggende på ditt postkontor/post i butikk i 14 dager etter at den kommer. Skulle du ikke hente pakken din i løpet av disse dagene vil pakken returneres til oss, og vi belaster deg et gebyr for uavhentet pakke. Hvis du angrer på din bestilling etter at ordren er pakket og sendt fra oss må du motta pakken og deretter sende den tilbake til oss, ellers blir den registrert som en "uavhentet pakke" og du som kunde blir belastet det tilsvarende beløpet. Vennligst se punkt 2.9 i våre kjøpsbetingelser for detaljer og avgifter.

Fikk du svar på spørsmålet ditt?

Trustpilot

Vi har score null av 10 basert på 0 tilbakemeldinger. Powered by:Trustpilot