Kundeservice

Velkommen til vår kundeservice! Her kan du selv finne svar på spørsmål om alt som har med RoyalDesign å gjøre. Du navigerer i kundeservice med hjelp av menyen til høyre. Uansett hva du lurer på så anbefaler vi deg å se igjennom de vanlige spørsmålene, der man som regel finner svaret man er ute efter.

Leveranser

Hvor mye koster frakten?
Vise spørsmålet

Vi tilbyr vanligvis fri frakt på bestillinger over et visst beløp. Grensen for gratis frakt kan endres, du finner oppdatert informasjon om dette øverst på vår hjemmeside, i kassen før du fullfører din bestilling, samt på vår side med leveringsinformasjon. Her finner du også våre vanlige priser per leveringsmetode spesifisert. Prisene varierer avhengig av om det gjelder levering hjem eller til postkontor/post i butikk.

Jeg har ikke mottatt alle varene jeg bestilte?
Vise spørsmålet

For å tilby den beste pakkeløsningen og raske leveringer kan bestillingen din bli sendt i to eller flere kolli. I så fall blir dette informert om i sporingslinken du mottar i sendingbekreftelsen din. Pakkene dine kan komme frem til hentestedet til ulike tidspunkt, men du kan alltid spore forsendelsene dine via bring.no. Vær oppmerksom på at bring henter varene på vårt lager i Sverige, sendingen kan spores så snart den er sortert og registrert på deres terminal i Oslo. Varer av en viss størrelse sendes som hjemlevering og ellers til ditt nærmeste postkontor

Hvorfor deles bestillingen min opp i flere leveringer?
Vise spørsmålet

I løpet av oktober har vi lager på to forskjellige steder for å automatisere vårt nye lager. Dette påvirker ikke leveringstiden for varene dine, men bestillingen din kan deles opp i to eller flere leveranser. Pakkene dine kan komme frem til hentestedet til ulike tidspunkt, du kan spore forsendelsene dine via bring.no. Den estimerte leveringstiden for dine(e) bestilte produkt(er) finner du på produktsiden, så vel som i ordrebekreftelsen du mottok på mail. Varer av en viss størrelse sendes som hjemlevering og ellers til ditt nærmeste postkontor

Mottar jeg noe varsel om levering?
Vise spørsmålet

Etter å ha fullført bestillingen vil du innen kort tid få en ordrebekreftelse med informasjon om bestillingen din, samt gjeldende lagerstatus for alle ordrelinjer. Når bestillingen sendes fra vårt lager vil du motta en sendingsbekreftelse via e-post. I sendingsbekreftelsen er det en sporingslink slik at du kan følge sendingen hele veien til hentestedet eller hjem til deg. Til slutt vil du bli varslet via SMS når pakken din er tilgjengelig for henting, eller når du kan forvente levering på døren.

Hvordan blir varene levert?
Vise spørsmålet

Vi tilbyr levering til postkontor/post i butikk, samt levering på døren. Detaljert informasjon om leveringsmetodene våre, samt gjeldende priser, finner du på siden med frakt-informasjon.

Hvor lang tid tar frakten?
Vise spørsmålet

Frakten fra vårt lager har normalt en leveringstid på 2-5 virkedager.

Hvor er bestillingen min?
Vise spørsmålet

I sendingsbekreftelsen din er det en sporingslink du kan bruke for å se gjeldende status. Du kan også bruke ditt sporingsnummer til å følge sendingen på www.bring.no. Hvis du ikke har mottatt en leveringsordre eller har andre spørsmål er du velkommen til å ringe oss eller kontakte oss her.

Hva skjer om jeg ikke henter ut pakken?
Vise spørsmålet

Pakken din blir normalt liggende på ditt postkontor/post i butikk i 14 dager etter at den kommer. Skulle du ikke hente pakken din i løpet av disse dagene vil pakken returneres til oss, og vi belaster deg et gebyr for uavhentet pakke. Hvis du angrer på din bestilling etter at ordren er pakket og sendt fra oss må du motta pakken og deretter sende den tilbake til oss, ellers blir den registrert som en "uavhentet pakke" og du som kunde blir belastet det tilsvarende beløpet. Vennligst se punkt 2.9 i våre kjøpsbetingelser for detaljer og avgifter.

Fikk du svar på spørsmålet ditt?

Trustpilot

Vi har score null av 10 basert på 0 tilbakemeldinger. Powered by:Trustpilot