Kundeservice
Vil du heller kontakt oss?
Chat
Chat med oss
Du kan chatte med vår AI-assistent døgnet rundt for å få svar på vanlige spørsmål og bli henvist til en liveagent hvis du trenger mer hjelp i løpet av åpningstidene nedenfor.
Hverdager
09.00 - 11.00
14.00–16.00
Chatten er tilgjengelig via det grønne ikonet nederst til høyre.
Vær oppmerksom på at under høye lastetider kan chatten være midlertidig stengt.
Takk for forståelsen!
Stengt torsdag 29. mai
Produkter og priser
Vi streber etter å ha så mye som mulig på plass på vårt eget lager, men en viss del av sortimentet vårt er bestillingsvarer. Så snart vi mottar bestillingen din legger vi inn en bestilling hos leverandøren vår. Hvis leveransen er forsinket, eller hvis produktet ikke lenger er tilgjengelig fra leverandøren, vil vi kontakte deg via e-post. I de tilfellene produktet ikke lenger er tilgjengelig krediterer vi ordren din.
Siden vi alltid streber etter å tilby en konkurransedyktig pris kan prisene justeres fra dag til dag, slik at du alltid føler deg trygg på at du gjør en bra og rettferdig handel hos oss. Prisene kan også variere avhengig av gjeldende kampanjer som starter og slutter. Produkter som er en del av en kampanje er merket med en kampanje-etikett.
Vi har titusenvis av produkter på nettsiden vår, i noen isolerte og uvanlige tilfeller kan en pris være feil. Hvis du har kjøpt et produkt til en åpenbart feil pris vil vi kontakte deg. I disse tilfellene forbeholder vi oss retten til å justere prisen og belaste forskjellen, alternativt kan du kansellere kjøpet. Vi reserverer oss også for trykkfeil og feil i vår markedsføring, nyhetsbrev og annen ekstern kommunikasjon. I disse kanalene gjelder det samme som for åpenbare feilpriser på nettsiden.
Ja, alle varene vi selger er originale, førstesortering og levert i originalemballasje hvis varen ble levert med dette fra leverandøren.