Kundeservice
Vil du heller kontakt oss?
Chat
Chat med oss
Chat med en kundeservicerepresentant i løpet av bemannet åpningstid eller med vår AI-assistent som er tilgjengelig døgnet rundt.
Chattetider med personlig service:
Hverdager
09:00 - 11:00
14:00 - 16:00
Chat er tilgjengelig via det grønne ikonet nederst til høyre.
Vær oppmerksom på at chatten kan være midlertidig stengt ved høy belastning.
Takk for din forståelse!
E-post
Vi har som mål å svare deg så snart som mulig, innen 48 timer på hverdager.
Telefon
Mandag - tirsdag 09:00 - 11:00
21 96 61 05
Vi gleder oss til å hjelpe deg!
Produkter og priser
Vi streber etter å ha så mye som mulig på plass på vårt eget lager, men en viss del av sortimentet vårt er bestillingsvarer. Så snart vi mottar bestillingen din legger vi inn en bestilling hos leverandøren vår. Hvis leveransen er forsinket, eller hvis produktet ikke lenger er tilgjengelig fra leverandøren, vil vi kontakte deg via e-post. I de tilfellene produktet ikke lenger er tilgjengelig krediterer vi ordren din.
Siden vi alltid streber etter å tilby en konkurransedyktig pris kan prisene justeres fra dag til dag, slik at du alltid føler deg trygg på at du gjør en bra og rettferdig handel hos oss. Prisene kan også variere avhengig av gjeldende kampanjer som starter og slutter. Produkter som er en del av en kampanje er merket med en kampanje-etikett.
Vi har titusenvis av produkter på nettsiden vår, i noen isolerte og uvanlige tilfeller kan en pris være feil. Hvis du har kjøpt et produkt til en åpenbart feil pris vil vi kontakte deg. I disse tilfellene forbeholder vi oss retten til å justere prisen og belaste forskjellen, alternativt kan du kansellere kjøpet. Vi reserverer oss også for trykkfeil og feil i vår markedsføring, nyhetsbrev og annen ekstern kommunikasjon. I disse kanalene gjelder det samme som for åpenbare feilpriser på nettsiden.
Ja, alle varene vi selger er originale, førstesortering og levert i originalemballasje hvis varen ble levert med dette fra leverandøren.