Åpningstider:
Hverdager 9-16
Vi følger forbrukerkjøpslovens reklamasjonsregler, noe som betyr at du har en to års reklamasjonsrett etter at du har mottatt varene. Dette forutsetter at alle vedlikeholdsinstruksjoner følges og at produktet er brukt med normal forsiktighet. Ved en reklamasjon anbefaler vi at du meld inn din retur her., som vil hjelpe deg videre i prosedyren. Vi ber da om bildebevis som tydelig viser varens feil/mangel samt ordrenummeret ditt.
Ved en reklamasjon må feilen rapporteres så snart som mulig, eller så snart feilen har blitt oppdaget. Melding om feil med varer innen to (2) måneder anses alltid innen rimelig tid.
Hvis du ikke er fornøyd med varen, eller hvis den har blitt skadet i frakt, ønsker vi at du sender inn bilder av feilen sammen med ordrenummeret ditt via kontaktskjemaet. Så snart vi har behandlet din reklamasjon kommer vi tilbake til deg med svar. Når en reklamasjon er godkjent sendes en forhåndsbetalt returslipp til deg av kundeservice. Når vi har mottatt den reklamerte varen blir feilen undersøkt på nytt, deretter sender vi en ny vare eller krediterer din ordre.
Hvis pakken og/eller innholdet er skadet når du mottar den, må du umiddelbart rapportere dette til sjåføren som fyller inn et skadeskjema til Bring, samt kontakte vår kundeservice. Ved fraktskader trenger vi bilder av skaden/skadene, samt indre og ytre emballasje. Send inn bilder sammen med ordrenummeret ditt, så sender vi et nytt produkt eller krediterer din ordre.
Ettersom vi er en forhandler følger vi produsentens anbefalinger. Noen produsenter tilbyr utvidede garantier, der det er aktuelt vil du finne mer informasjon i produktbeskrivelsen. Du har selvfølgelig tre års rett til å reklamere etter forbrukerkjøpsloven. Om produktet du kjøpte ikke har noen garanti, se punkt 6 i salgsbetingelsene.