Kundeservice
Designkupp
Varemerker
Nyheter
Møbler
Belysning
Innredning
Kjøkkenet
Servise & borddekking
Tekstil & Tepper
Assesoarer
Utemøbler
Varemerker
Nyheter
Designkupp
Alltid god pris
Inspirasjon
Outlet
Følg oss
30 dagers returrett
Trygg hjemlevering
Fri frakt over 799 kr*

Kundeservice

Velkommen til vår kundeservice! Her kan du selv finne svar på spørsmål om alt som har med RoyalDesign å gjøre. Du navigerer i kundeservice med hjelp av menyen til høyre. Uansett hva du lurer på så anbefaler vi deg å se igjennom de vanlige spørsmålene, der man som regel finner svaret man er ute efter.
Vanlige spørsmål
Betaling og faktura
Leveranser
Retur & Kreditering
Produkter og priser
Reklamasjon
Rabattkoder & Gavekort
Bedriftbestilling
Kontakt oss

Vil du heller ringe oss?

Åpningstider:

Hverdager 8-17
Onsdag 24. april åpner telefonen vår kl 10 på grunn av trening.

tlf: 21 96 61 05

Reklamasjon

Hvilke regler og vilkår gjelder for reklamasjon?

Vi følger forbrukerkjøpslovens reklamasjonsregler, noe som betyr at du har en to års reklamasjonsrett etter at du har mottatt varene. Dette forutsetter at alle vedlikeholdsinstruksjoner følges og at produktet er brukt med normal forsiktighet. Ved en reklamasjon anbefaler vi at du meld inn din retur her., som vil hjelpe deg videre i prosedyren. Vi ber da om bildebevis som tydelig viser varens feil/mangel samt ordrenummeret ditt.

Hvor lenge har jeg rett til å reklamere?

Ved en reklamasjon må feilen rapporteres så snart som mulig, eller så snart feilen har blitt oppdaget. Melding om feil med varer innen to (2) måneder anses alltid innen rimelig tid.

Hvordan reklamerer jeg et produkt?

Hvis du ikke er fornøyd med varen, eller hvis den har blitt skadet i frakt, ønsker vi at du sender inn bilder av feilen sammen med ordrenummeret ditt via kontaktskjemaet. Så snart vi har behandlet din reklamasjon kommer vi tilbake til deg med svar. Når en reklamasjon er godkjent sendes en forhåndsbetalt returslipp til deg av kundeservice. Når vi har mottatt den reklamerte varen blir feilen undersøkt på nytt, deretter sender vi en ny vare eller krediterer din ordre.

Pakken min er skadet i frakt - hva gjør jeg?

Hvis pakken og/eller innholdet er skadet når du mottar den, må du umiddelbart rapportere dette til sjåføren som fyller inn et skadeskjema til Bring, samt kontakte vår kundeservice. Ved fraktskader trenger vi bilder av skaden/skadene, samt indre og ytre emballasje. Send inn bilder sammen med ordrenummeret ditt, så sender vi et nytt produkt eller krediterer din ordre.

Koster det noe å reklamere på en vare?

Ettersom vi er en forhandler følger vi produsentens anbefalinger. Noen produsenter tilbyr utvidede garantier, der det er aktuelt vil du finne mer informasjon i produktbeskrivelsen. Du har selvfølgelig tre års rett til å reklamere etter forbrukerkjøpsloven. Om produktet du kjøpte ikke har noen garanti, se punkt 6 i salgsbetingelsene.

Fikk du svar på spørsmålet ditt?

Trustpilot

Vi har score null av 5 basert på 0 tilbakemeldinger. Powered by:Trustpilot

Nyhetsbrev
Følg oss for inspirasjon, nyheter om produkter og mer.

Om RoyalDesign

Norges største utvalg av design for ditt hjem. Online innredning på sitt beste. Trendy innredning for hele hjemmet fra Skandinavias fremste varemerker.

* Fri frakt over 799 kr (gjelder ikke møbler)

Vi er lokalisert i flere land

  • Hverdager  08-17
Navn på selskapet: Royal Design Group AB
MVA-nummer: SE556573-242601
Porfyrvägen 2
382 92 Nybro, Sverige
Sverige

Følg oss

© 2024 RoyalDesign.no
Handle og betal sikkert og trygt