Åpningstider:
Hverdager 9-16
Hvis du ikke er fornøyd med kjøpet har du 30 dagers angrerett fra dagen du mottok bestillingen. Hvis bestillingen din leveres i flere omganger gjelder datoen for hvert produkt og leveranse. Vennligst les punkt 5 og 6 i våre kjøpsbetingelser for detaljerte vilkår, regler og priser for retur og krav. Les mer og meld inn din retur her.
Hvis du angrer din bestilling og vi ikke allerede har begynt å klargjøre ordren på vårt lager kan du slette bestillingen. Hvis vi har begynt å klargjøre ordren din for sending kan du returnere den til oss når den kommer frem til hentestedet eller hjem til deg. Vær oppmerksom på at du som kunde da vil være ansvarlig for returfrakten tilbake til oss.
Vi har en detaljert guide her som du kan følge for gjøre din retur.
Når returen har kommet til vårt lager reserverer vi en behandlingstid på 20 virkedager for å inspisere produktets tilstand og registrere de returnerte produktene. Vi tilbakebetaler etter håndteringstiden, når returen din er registrert og godkjent av vårt lagerpersonell. Det tar deretter vanligvis 5-7 virkedager før du har pengene på kontoen din. En bekreftelse sendes via e-post, tilbakebetaling gjøres alltid til det samme debetkortet som ble brukt når du fullførte din bestilling. Hvis du har valgt å betale med faktura vil Collector kontakte deg per e-post for ytterligere informasjon om refusjonen.
Du har rett til å pakke opp og kontrollere utseende på produktene. En forutsetning for å godkjenne din retur er at varen kommer tilbake i eventuell originalemballasje og at den returneres i like god stand som når du mottok den, dvs. i vesentlig uforandret tilstand. Om produktet du har bestilt krever montering, må den være umontert for at din retur skal være godkjent.
Fest returetiketten over den gamle fraktetiketten. Hvis du mottok en vare der fraktetiketten var festet på den ytre emballasjen, så må du også benytte en ytre emballasje ved retur av produktet for at returen skal bli godkjent.
Vi forbeholder oss retten til å gjøre fradrag for verdireduksjon hvis varens tilstand har endret seg i en slik grad at det ikke lenger kan selges til en annen kunde uten å gjøre fradrag på salgsprisen. Trekket gjøres på det totale returbeløpet før det refunderes til deg. Les salgsbetingelsene våre for gjeldende avgifter.