Kundeservice

Velkommen til vår kundeservice! Her kan du selv finne svar på spørsmål om alt som har med RoyalDesign å gjøre. Du navigerer i kundeservice med hjelp av menyen til høyre. Uansett hva du lurer på så anbefaler vi deg å se igjennom de vanlige spørsmålene, der man som regel finner svaret man er ute efter.

Retur

Kan jeg returnere en vare?
Vise spørsmålet

Om du ikke er fornøyd med en vare kan du sende den tilbake til oss og få pengene tilbake. For att håndteringen skal gå enklere, ber vi degta kontakt med ossfør du sender noe tilbake.
Når du benytter deg av angreretten, betaler du som kunde returfrakten. Returfrakten koster 129 kr. Øvrige kostnader, som kostnaden for selve varen og frakt fra oss til deg, vil bli tilbakebetalt.

Hvordan returnerer jeg en vare?
Vise spørsmålet

Ved alle returer og reklamasjoner skal man ta kontakt med vår kundeservice. Sender man tilbake varer uten å ha vært i kontakt med oss kan vi ikke gi noen garantier om refusjon.

Hva skjer om jeg ikke henter ut/mottar min levering?
Vise spørsmålet

Din pakke ligger på utleveringsstedet i 14 dager etter ankomst. Om du ikke henter ut din bestilling vil pakken automatisk bli returnert til vårt lager, og vi belaster deg som kunde 200 kr for uavhentet pakke. Hvis du angrer bestillingen etter at bestillingen er sendt må du hente ut pakken og sende den tilbake til oss, ellers vil den bli registrert som ikke mottatt, og du vil bli belastet 200 kr.

Når vil jeg få tilbakebetaling for min retur?
Vise spørsmålet

Vi har vårt lager i Sverige, og alle varene må gjennom tollen på vei tilbake til oss. Returbehandlingen kan totalt ta ca 20 virkedager. En bekreftelse vil da bli sendt via e-post, og krediteringen vil komme til det samme kortet du brukte da du la inn din bestilling. Hvis du har valgt å betale med faktura vil Klarna kontakte deg på e-postadressen din for ytterligere informasjon om tilbakebetalingen.

Fikk du svar på spørsmålet ditt?

Trustpilot

Vi har score null av 10 basert på 0 tilbakemeldinger. Powered by:Trustpilot