Kundeservice

Velkommen til vår kundeservice! Her kan du selv finne svar på spørsmål om alt som har med RoyalDesign å gjøre. Du navigerer i kundeservice med hjelp av menyen til høyre. Uansett hva du lurer på så anbefaler vi deg å se igjennom de vanlige spørsmålene, der man som regel finner svaret man er ute efter.

Retur & Kreditering

Hvilke regler gjelder for retur?
Vise spørsmålet

Hvis du ikke er fornøyd med kjøpet har du 30 dagers angrerett fra dagen du mottok bestillingen. Hvis bestillingen din leveres i flere omganger gjelder datoen for hvert produkt og leveranse. Vennligst les punkt 5 og 6 i våre kjøpsbetingelser for detaljerte vilkår, regler og priser for retur og krav. Kontakt alltid kundeservice før du returnerer varer.

Akkurat nå har vi forlenget returrett. Åpent kjøp på alle bestillinger gjelder t.o.m. 31. januar 2020.

Kan jeg avbestille min ordre?
Vise spørsmålet

Hvis du angrer din bestilling og vi ikke allerede har begynt å klargjøre ordren på vårt lager kan du slette bestillingen. Hvis vi har begynt å klargjøre ordren din for sending kan du returnere den til oss når den kommer frem til hentestedet eller hjem til deg. Vær oppmerksom på at du som kunde da vil være ansvarlig for returfrakten tilbake til oss.

Hvordan gjør jeg en retur?
Vise spørsmålet

Vi har en detaljert guide her som du kan følge for gjøre din retur.

Når får jeg pengene mine tilbake?
Vise spørsmålet

Når returen har kommet til vårt lager reserverer vi en behandlingstid på 20 virkedager for å inspisere produktets tilstand og registrere de returnerte produktene. Vi tilbakebetaler etter håndteringstiden, når returen din er registrert og godkjent av vårt lagerpersonell. Det tar deretter vanligvis 5-7 virkedager før du har pengene på kontoen din. En bekreftelse sendes via e-post, tilbakebetaling gjøres alltid til det samme debetkortet som ble brukt når du fullførte din bestilling. Hvis du har valgt å betale med faktura vil Klarna kontakte deg per e-post for ytterligere informasjon om refusjonen.

Kan jeg returnere en vare som jeg har pakket ut?
Vise spørsmålet

Du har rett til å pakke ut og sjekke produktets finish og funksjon. Varene må være i original stand og pakket i originalemballasje når de returneres til oss. Merk at originalemballasjen ikke skal brukes som ytteremballasje da produktet kan bli skadet og du kan få et fradrag for verdireduksjon. Produktet må være i uendret tilstand og for eksempel ikke være montert hvis produktet du bestilte krever montering.

Hva om produktet ikke returneres i ny stand?
Vise spørsmålet

Vi forbeholder oss retten til å gjøre fradrag for verdireduksjon hvis varens tilstand har endret seg i en slik grad at det ikke lenger kan selges til en annen kunde uten å gjøre fradrag på salgsprisen. Trekket gjøres på det totale returbeløpet før det refunderes til deg. Les salgsbetingelsene våre for gjeldende avgifter.

Fikk du svar på spørsmålet ditt?

Trustpilot

Vi har score null av 10 basert på 0 tilbakemeldinger. Powered by:Trustpilot