Kundeservice

Velkommen til vår kundeservice! Her kan du selv finne svar på spørsmål om alt som har med RoyalDesign å gjøre. Du navigerer i kundeservice med hjelp av menyen til høyre. Uansett hva du lurer på så anbefaler vi deg å se igjennom de vanlige spørsmålene, der man som regel finner svaret man er ute efter.
Vanlige spørsmål
Betaling og faktura
Leveranser
Retur & Kreditering
Produkter og priser
Reklamasjon
Rabattkoder & Gavekort
Bedriftbestilling
Kontakt oss

Vil du heller ringe oss?

Åpningstider:

Hverdager 9-16

tlf: 21 96 61 05

Retur & Kreditering

Hvilke regler gjelder for retur?

Hvis du ikke er fornøyd med kjøpet har du 30 dagers angrerett fra dagen du mottok bestillingen. Hvis bestillingen din leveres i flere omganger gjelder datoen for hvert produkt og leveranse. Vennligst les punkt 5 og 6 i våre kjøpsbetingelser for detaljerte vilkår, regler og priser for retur og krav. Les mer og meld inn din retur her.

Kan jeg avbestille min ordre?

Hvis du angrer din bestilling og vi ikke allerede har begynt å klargjøre ordren på vårt lager kan du slette bestillingen. Hvis vi har begynt å klargjøre ordren din for sending kan du returnere den til oss når den kommer frem til hentestedet eller hjem til deg. Vær oppmerksom på at du som kunde da vil være ansvarlig for returfrakten tilbake til oss.

Hvordan gjør jeg en retur?

Vi har en detaljert guide her som du kan følge for gjøre din retur.

Når får jeg pengene mine tilbake?

Når returen har kommet til vårt lager reserverer vi en behandlingstid på 20 virkedager for å inspisere produktets tilstand og registrere de returnerte produktene. Vi tilbakebetaler etter håndteringstiden, når returen din er registrert og godkjent av vårt lagerpersonell. Det tar deretter vanligvis 5-7 virkedager før du har pengene på kontoen din. En bekreftelse sendes via e-post, tilbakebetaling gjøres alltid til det samme debetkortet som ble brukt når du fullførte din bestilling. Hvis du har valgt å betale med faktura vil Collector kontakte deg per e-post for ytterligere informasjon om refusjonen.

Kan jeg returnere en vare som jeg har pakket ut?

Du har rett til å pakke opp og kontrollere utseende på produktene. En forutsetning for å godkjenne din retur er at varen kommer tilbake i eventuell originalemballasje og at den returneres i like god stand som når du mottok den, dvs. i vesentlig uforandret tilstand. Om produktet du har bestilt krever montering, må den være umontert for at din retur skal være godkjent.

Fest returetiketten over den gamle fraktetiketten. Hvis du mottok en vare der fraktetiketten var festet på den ytre emballasjen, så må du også benytte en ytre emballasje ved retur av produktet for at returen skal bli godkjent.

Hva om produktet ikke returneres i ny stand?

Vi forbeholder oss retten til å gjøre fradrag for verdireduksjon hvis varens tilstand har endret seg i en slik grad at det ikke lenger kan selges til en annen kunde uten å gjøre fradrag på salgsprisen. Trekket gjøres på det totale returbeløpet før det refunderes til deg. Les salgsbetingelsene våre for gjeldende avgifter.

Fikk du svar på spørsmålet ditt?

Tilbud direkte i innboksenAbonner på nyhetsbrevet vårt og få eksklusive tilbud og inspirasjon direkte i innboksen din!
Jeg godkjenner RoyalDesigns personvernerklæring

Om RoyalDesign

Norges største utvalg av design for ditt hjem. Online innredning på sitt beste. Trendy innredning for hele hjemmet fra Skandinavias fremste varemerker.

* Fri frakt over 799 kr (gjelder ikke møbler)

Vi er lokalisert i flere land

  • Hverdager  09-16
Navn på selskapet: Royal Design Group AB
MVA-nummer: SE556573-242601
Porfyrvägen 2
382 92 Nybro, Sverige
Sverige

Informasjon

© 2024 RoyalDesign.no